Syndens helg är kommen..

Igår var det ju alla hjärtans dag. Den blev inte som jag tänkt mig men bra ändå!
Började dagen med att baka, efter alla vanliga morgonrutiner förstås. Något jag inte gjort på länge nu! Det blev citrongrottor som jag lade i fina påsar med dekoration, till mina föräldrar och lillasyster. Några bajsblöjor och spyor senare (ursäkta, men det är taget direkt ur verkligheten.) tog jag med mig Noah för att snabbt överlämna dessa. Restaurangen som jag och D hade tänkt äta på ikväll var givetvis fullbokad, trodde inte det var möjligt i vår lilla stad. Jättetråkigt, men barnvakten (mamma) var ändå så förkyld så lika bra att hålla Noah borta därifrån. 
Så istället blev det hämtad thaimat i soffan med lilla familjen. Efter det en film som jag valde denna gång. "The Big Wedding". Den var bra! Till och med D tyckte det =) Som brukligt ska det finnas lite tilltugg i form av sötsaker till filmen. Smågodis och glasspraliner från Lidl blev det! Får bli minst en långpromenad under helgen..

Recept och bild på Citrongrottorna kommer, jag glömde (!) ta en bild på dem så syrran får skicka en!
Det här jättefina halsbandet fick jag av min kärlek!
 
 
 
 
 

Kommentera här:

Matbloggstoppen